لیگ قهرمانان اروپا:بایر لورکوزن صفر– پی اس جی3؛غول از چراغ در آمد
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

پاری سن-ژرمن از حالا خود را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌بیند. آنها در خانه بایر لورکوزن چهار بر صفر پیروز شدند.

قهرمان فرانسه در مرحله گروهی عالی بود و روندش را در مرحله حذفی هم ادامه داد. زلاتان ایبراهیموویچ با گل‌هایی که زد در حال حاضر بهترین گل‌زن این فصل لیگ قهرمانان است.

مردان لوران بلان ادینسون کاوانی را نداشتند اما غیبت این بازیکن مصدوم هم اثر خاصی بر آنها نداشت. ابتدا بلز ماتوییدی روی پاس دقیق مارکو وراتی توانست توپ را از زیر دستان برند لنو وارد دروازه حریف کند.

لنو که روی گل اول تا حدودی مقصر بود نزدیک بود یک گل برای حریف بسازد. او سانتر گرگوری ون‌درویل را نتوانست خوب دفع کند و ضربه زلاتان را محمت توپراک از روی خط برگرداند.

پی‌اس‌جی در دقیقه 38 گل دوم را هم زد. امیر اسپاهیچ روی اسکیل لاوتزی خطا کرد و ایبرا پنالتی حاصل را گل کرد.

مردان سامی هیپیا روی این گل اعتراض داشتند اما نمی‌توانستند روی گل دقیقه 42 زلاتان اعتراض خاصی کنند. ماتوییدی توپ را به مهاجم سوئدی سپرد و او با شوتی زیبا از گوشه محوطه جریمه توپ را به کنج بالای دروازه زد.

اسپاهیچ در دقیقه 59 با اخطار دوم اخراج شد. او پیش از اخراج شوت ماتوییدی را وارد دروازه خودی کرده بود اما داور اعلام آفساید کرد و گل را نپذیرفت. در نهایت یوهان کابای اولین گل خود برای پاری سن-ژرمن را در دقیقه 88 و روی پاس لوکاس مورا به ثمر رساند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: