ونگر: بایرن هنوز به خوبی بارسای گواردیولا نیست
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، معتقد است تیم بایرن هنوز به سطح بارسای گواردیولا که دو بار قهرمانی چمپیونزلیگ شد، نرسیده است.

آرسنالی ها که امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، میزبان بایرن خواهند بود، در سال های 2010 و 2011 توسط بارسا از این رقابت ها حذف شدند و سال گذشته نیز با شکست برابر بایرن، از این رقابت ها کنار رفتند.

گواردیولا این فصل هدایت بایرن را برعهده گرفته و تیمش در بوندس لیگا و چمپیونزلیگ نتایج بسیار خوبی گرفته اما ونگر همچنان بارسای گواردیولا را تیم بهتری می داند.

 او به خبرنگاران گفت:" تیم بارسا در روزهای اوجش واقعا من را تحت تاثیر قرار داده بود؛ به خاطر سرعت پاسکاری ها و سرعت بازی شان. امیدوارم بایرن در دیدار امشب آن نمایش را تکرار نکند.

در طول دوران حرفه ای ام، آن بارسا بهترین تیمی بود که مقابلش قرار گرفتم. بارسا هنوز تمام نشده است. آنها هنوز هم قهرمان اسپانیا هستند.

آنها نیمار، مسی، اینیستا و فابرگاس را دارند. اینها بازیکنانی معمولی نیستند. آنها بازیکنانی در کلاس جهانی اند. آنها می توانند در این فصل بار دیگر همه را شکست زده کنند.

می دانم بایرن فعلی بهتر است یا نه. آنها سال گذشته قهرمان بوندس لیگا، جام حذفی، چمپیونزلیگ و جام باشگاه های جهان شدند.  

شاید از نظر سبک بازی، همیشه جا برای پیشرفت وجود داشته باشد اما اگر آنها بتوانند همان دستاوردها را این فصل هم داشته باشند، می توان گفت که پیشرفت کرده اند؛ هرچند به دست آوردن همه آن جام ها کار دشواری است."


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: