لیگ جزیره:چلسی 1 - 0 اورتون؛ پیروزی آبی ها در دقیقه 90
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها در روزی که همه می دانستند کار سختی پیش رو دارند، توانستند از پس اورتون با انگیزه این روزها با لطف جان تری و لمپارد و تاکتیک های مورینیو در نیمه دوم بر آیند تا یک قدم دیگر به قهرمانی این فصل لیگ برتر نزدیک تر شده باشند.

در نیمه اول اورتون می توانست روی شوت سرکش عثمان به گل برسد ولی عکس العمل فوق العاده پتر چک مانع از این امر شد. پس از این موقعیت بازی متعادل دنبال می شد و در جدی ترین موقعیت، اتوئو با ضربه ای پای چپ دروازه اورتون را نشانه گرفت که هاوارد به خوبی توپ را دفع کرد.

در ادامه این اورتون بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و بازی در نیمه اول با نتیجه 0-0 به اتمام رسید.

در نیمه دوم رامیرس به جای اسکار به میدان آمد و این بازیکن جریان بازی را به کلی تغییر داد. ابتدا چلسی 3-3-4 بازی کرد و سپس با ورود تورس به جای ویلیان، سیستم به 1-3-2-4 تغییر کرد و اتوئو به کناره ها منتقل شد و چند دقیقه بعد هم اتوئو با شورله تعویض شد.

آبی ها می توانستند روی ضربه محکم ایوانویچ به گل برسند ولی هاوارد با واکنشی خارق العاده توپ را دفع کرد. قبل از آن نیز فرانک لمپارد می توانست روی پاس هازارد کار را تمام کند ولی باز هم این دروازه بان اورتون را نجات داد.

بازی با مالکیت کامل چلسی بر روی توپ و میدان و دفاع فوق العاده اورتون سپری میشد تا این که روی خطایی که بر روی رامیرس انجام شد، چلسی صاحب ضربه آزاد شد و لمپارد توپ را بر روی دروازه سانتر کرد و با دخالت تری و اشتباه هاوارد، آبی ها در دقیقه 92 بازی به گل پیروزی بخش این مسابقه حساس دست یافتند.

بازی با نتیجه 1-0 به سود چلسی به اتمام رسید تا فاصله آبی ها با منچسترسیتی به 6 امتیاز و با آرسنال به 4 امتیاز افزایش پیدا کند، این دو تیم امشب بازی دارند با این حال چلسی صدرنشین باقی خواهد ماند.

 

ترکیب چلسی: چک، ایوانویچ، کیهیل، تری، ازپیلیکوئتا، ماتیچ، لمپارد، ویلیان (تورس)، اسکار (رامیرس)، هازارد، اتوئو (شورله)

نیمکت: شوارزر، کول، رامیرس، شورله، صلاح، با، تورس

کارت زرد: اسکار

گل: تری (92)

ترکیب اورتون: هاوارد، کولمن، جگیلکا، دیستین، بینس، گرت بری، مک کارتی، میرایاس (دلوفئو)، عثمان (بارکلی)، پینار (مک گیدی)، نایسمیت

نیمکت: دلوفئو، بارکلی، مک گیدی، رابلس، هیبرت، استونز، ترائوره

کارت زرد: جگیلکا، بری


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: