بوندسلیگا:هامبورگ 3 - 0 دورتموند؛ شروع استثنایی اسلومکا
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

شرح بازی

15 دقیقه ابتدایی بازی کم حادثه و با برتری نسبی هامبورگ دنبال می شد اما پس از سپری شدن این دقایق دورتموند حملات خود را آغاز کرد و در دقیقه 18، ضربه ی خطرناک مخیتاریان، از پشت محوطه جریمه، می توانست به گل تبدیل شود اما آدلر با نوک انگشتانش توپ را راهی کرنر کرد. در این دقایق هامبورگی ها که در خانه ی خود بازی می کردند و به دلیل وضع نا مساعدشان در جدول به امتیاز نیاز داشتند، حملاتی را انجام می دادند اما نمی توانستند دروازه وایدنفلر را با خطر مواجه کنند اما در دقیقه 41، با سانتر خوب لاسوگا، ژیراچک با ضربه ی سری دقیق توانست دروازه دورتموند را باز کند تا هامبورگی ها با پیروزی به رختکن بروند.

در آغاز نیمه ی اول، کلوپ برای تهاجمی تر کردن تیمش، مارکو رویس را به جای بندر وارد زمین کرد. در دقیقه 58 و روی یک ضدحمله، لاسوگا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه ای خوب و دقیق، هامبورگ را 2-0 پیش انداخت. در دقیقه 63، اوبامیانگ با ضربه ای زیبا در محوطه جریمه، می توانست یکی از گل ها را جبران کند اما آدلر توپ را دفع کرد. در دقیقه 66، هامبورگی ها گل سوم را نیز به ثمر رساندند اما داور این گل را مردود اعلام کرد و بر روی فریدریش خطا اعلام کرد.

یکی از نکات مهم این بازی، نمایش بسیار بد لواندوفسکی بود. او یکی از بدترین بازی های کل دوران بازیگری اش را انجام داد و کلوپ او را در دقیقه 66 با ماروین دوکش تعویض کرد. وی پس از تعویض روی نیمکت ننشست و مستقیما به رختکن رفت. در دقیقه 70، دورتموند می توانست روی یک کرنر به گل برسد اما ضربه ی سر پیژک پس از برخورد با دست آدلر به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

 در دقیقه ی 93 یکی از عجیب ترین و بدون شک، زیبا ترین گل این فصل بوندسلیگا به ثمر رسید. خطایی در وسط زمین انجام شد و از فاصله ی حدودا 45 متری، جالهانوغلو با ضربه ای فوق العاده که کات عجیبی برداشت، دروازه دورتموند را باز کرد.

پیر میشل لاسوگا را می توان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد. در دورتموند نیز، فریدریش در ادامه روند صعودی اش، بازی بسیار بهتری را به نسبت سایرین از خود به نمایش گذاشت. اسلومکا که برای اولین بار بر روی نیمکت هامبورگ نشسته بود، توانست روند پیروز نشدن شاگردانش را متوقف کند و آن ها را به یک پیروزی مهم برساند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: