لالیگا:رئال مادرید 3 - 0 الچه؛ پیروزی شیرین با سوپر گل بیل
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

 

این دیدار با قدردانی از اعضای تیم بسکتبال رئال مادرید آغاز شد؛ در دقیقه 3 حرکت خوب بنزما و ضربه زمینی او از پشت محوطه با واکنش دروازه بان الچه راهی کرنر شد.

در دقیقه 10 ارسال کرنر دی ماریا از سمت راست به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به اوت رفت.

 

رئال مادرید کاملاً سوار بازی بود اما در خلق موقعیت گل جدی توفیقی نداشت تا اینکه در دقیقه 33 روی صحنه ای مشکوک به آفساید صاحب ضربه کرنر شد.

دقیقه 34 ارسال کرنر دی ماریا و دفع ناقص مدافعان الچه، توپ به ایارامندی رسید تا این بازیکن جوان با ضربه ای خوب از پشت محوطه توپ را وارد دروازه هررا کند.

 

در دقیقه 41 هم ضربه خوب کریم بنزما که در این دیدار پر تلاش ظاهر شده است با واکنش خوب مانو هررا برگشت داده شد.

در نهایت نیمه نخست این مسابقه با برتری 1 - 0 رئال مادرید به پایان رسید.

نیمه دوم؛

با شروع نیمه دوم کنترل و فشار رئال مادرید همچنان ادامه داشت اما موقعیت های نصف و نیمه این تیم راهی به دروازه پیدا نمی کرد.

تا اینکه در دقیقه 71 آلونسو توپ را به بیل سپرد و او از فاصله ای دور با شلیکی استثنایی و غافل گیر کننده، به زیبایی هرچه تمام تر توپ را به زیر طاق دروازه مویا بفرستد.

 

در دقیقه 73 هم ایسکو به عنوان اولین تعویض آنچلوتی به جای خسه وارد میدان شد.

دقیقه 76، توپی که داخل محوطه به ایسکو رسید و او بعد از کنترل، آن را به دهانه دروازه پاس داد اما کارواخال نتوانست به توپ ضربه بزند و  این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه 81 رئال مادرید حساب کار را 3 - 0 کرد؛ حرکت خوب بنزما و پاس او در حالی به ایسکو رسید که زاویه کاملاً تنگ شده بود اما این ستاره جوان با پای چپ به خوبی توپ را به تور رساند.

 

بعد از این گل آلوارو موراتا به جای بنزما و کاسمیرو به جای آلونسو وارد میدان شدند.

دقیقه 84 پاس عالی ایسکو با پاس در عمق عالی خود، موراتا را صاحب موقعیت کرد، اما این بازیکن جوان با کنترل نه چندان مناسب و عجله در زدن ضربه آخر، توپ را به دستان دروازه بان سپرد.

در دقیقه 2+90 ایسکو باز هم پاس خوبی به موراتا داد تا او فرار خود را از میانه میدان آغاز کند، در حالی که بیل در سمت راست کاملاً خالی بود او به حرکت خود ادامه داد و در نهایت ضربه اش با واکنش عالی دروازه بان راهی کرنر شد!

رئال مادرید با این پیروزی موقتاً با 63 امتیاز به صدر جدول لالیگا صعود کرد و باید منتظر بازی رقیان خود در کورس قهرمانی باشد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: