لبگ جزیره:لیورپول 4 - 3 سوانسی؛ سه امتیاز لیورپولی با دبل جردن و دنی
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

بازی بسیار سریع آغاز شد، در همان ابتدای کار و در دقیقه 3، استوریچ روی پاس دیدنی رحیم استرلینگ با دروازه بان سوانسی تک به تک شد و پس از گذشتن از سد او دروازه سوانسی را باز کرد. 

 

لیورپول کاملا بر بازی مسلط بود تا اینکه در دقیقه 21 استوریچ با حرکتی خوب از سمت راست توپ را در پشت محوطه جریمه به هندرسون سپرد و او نیز با یک ضربه تماشایی گل دوم لیورپول را به ثمر رساند.

 

خوشحالی لیورپولی ها پس از گل دوم زیاد دوام نداشت و در دقیقه 21 شوت دیدنی و فوق العاده جونجو شلوی از پشت محوطه جریمه اختلاف را به حداقل رساند. پس از این گل سوانسی فشار خود را حفظ کرد و 5 دقیقه بعد ویلفرد بونی روی ارسال خوب دی گوژمان بازی را به تساوی کشاند. البته ضربه سر بونی بعد از برخورد به اشکرتل تغییر جهت داد و وارد دروازه مینوله شد.

 

اما لیورپول عقب نکشد و در همان نیمه اول دوباره به گل رسید. در دقیقه 36 ارسال عالی سوارز در محوطه جریمه به استوریج رسید تا این بازیکن ملی پوش گل دوم خود و گل سوم قرمزها را به ثمر برساند. بعد از این گل لیورپولی ها بازی را کنترل کردند و دو تیم با نتیجه 3-2 به رختکن رفتند.

 

با آغاز نیمه دوم سوانسی فشار خود را افزایش داد و در همان ابتدای کار اشکرتل با خطا بر روی بونی به بازیکنان سوانسی یک پنالتی هدیه داد. خود ویلفرد بونی پشت ضربه ایستاد و در دقیقه 47 دوباره بازی را به تساوی کشاند. بعد از این گل بازیکنان سوانسی صاحب چند موقعیت شدند که در یک صحنه ضربه آزاد تماشایی دی گوژمان با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

بعد از چند دقیقه برندن راجرز با آوردن جو آلن بازی را از دست سوانسی درآورد و لیورپول سوار جریان بازی شد حملات لیورپول در چند صحنه با واکنش های خوب دروازه‌بان سوانسی خنثی شد که در مهم‌ترین آن‌ها لوئیز سوارز یک موقعیت تک به تک را از دست داد. حملات لیورپول ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 74 ارسال عالی جرارد از زمین خودی به سوارز رسید ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه توسط بازیکنان سوانسی دفع شد، در برگشت ضربه هندرسون را دروازه بان با رفلکسی عالی بیرون کشید اما دوباره خود هندرسون به توپ رسید و گل برتری بندرنشینان را به ثمر رساند.

 

در ادامه بازی حملات سوانسی نتیجه نداد و بازی با نتیجه 4-3 به سود لیورپولی ها به پایان رسید تا اختلاف 4 امتیازی خود را با صدر حفظ کنند.

 


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: