لیگ قهرمانان اروپا:شالکه 1 - 6 رئال مادرید؛ شکست طلسم آلمان با تحقیر آبی های سلطنتی
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

بازی با قضاوت آقای هاوارد وب انگلیسی آغاز شد و در همان ابتدای کار تیم میزبان از روی ارسال کرنر خطرناک صاحب موقعیت شد که ضربه سر هوودس از کنار دروزاه کاسیاس به بیرون رفت.

رئال مادرید رفته رفته بر بازی حاکم شد و در دقیقه 13 به گل رسید؛ حرکت بیل و یک و دوی او با رونالدو، توسط سانتانا قطع شد و در مقابل بنزما قرار گرفت، تا مهاجم فرانسوی در شرایط تک به تک دروازه را باز کند.

 

2 دقیقه بعد ارسال عالی فارفان از سمت راست با اشتباه په په به دهانه دروازه رئالی ها رسید، که ضربه دراکسلر از فاصله ای بسیار نزدیک با فوق واکنش ایکر کاسیاس برگشت داده شد و در ادامه ضربه مایر به بالای دروازه رفت.

در دقیقه 21 گل دوم هم برای مادریدی ها از راه رسید؛ بنزما در گوشه زمین توپ را از سانتانا گرفت و به بیل سپرد، تا این ستاره ولزی با عبور از میان دو مدافع شالکه، با یک ضربه استادانه توپ را به تور برساند.

 

بعد از این دو گل، فشار رئال مادرید برای لحظه ای فروکش نکرد و این بار در دقیقه 31، کریستیانو رونالدو بد شانس بود که ضربه زمینی اش از گوشه محوطه جریمه، به تیر عمودی برخورد کرد و در اختیار دروزاه بان قرار گرفت.

در دقیقه 37 حرکت پا به توپ خوب از دی ماریا و پاس در عمق او به رونالدو، ستاره پرتغالی را در موقعیت مناسبی قرار داد، اما ضربه پای چپ این بازیکن با واکنش خوب فارمن راهی کرنر شد.

دقیقه 43 ارسال تند و تیز مارسلو از سمت چپ، با ضربه بنزمایی که به خوبی خود را به تیر دوم رسانده بود، به بیرون رفت.

و در نهایت کریستیانو رونالدو در از دست دادن موقعیت هت تریک کرد و این بار در دقیقه 1+45 روی پاس خوب بنزما، در داخل محوطه صاحب توپ شد اما این بار هم ضربه اش توسط فارمن راهی کرنر شد تا نیمه نخست با نتیجه 2 - 0 به سود میهمان به پایان برسد.

نیمه دوم؛

در دقیقه 52 رئال مادرید به گل سوم رسید؛ پاس بیل به رونالدو در سمت چپ، و عبور فوق ستاره پرتغالی از ماتیپ، و در نهایت شلیک پای چپ او که توپ را به گوشه دروازه فارمن فرستاد.

 

در دقیقه 55 روی ارسال دی ماریا به نقطه کور محوطه شالکه، توپ به بنزما رسید، اما ضربه مهاجم رئال مادرید به بالای دروازه رفت.

در دقیقه 57 مادریدی ها تیر خلاص را بر پیکر شالکه وارد کردند؛ یک و دوی خوب بنزما و رونالدو باعث شد تا بنزما در شرایط تک به تک قرار گرفته و با عبور از فارمن حساب کار را 4 - 0 کند.

 

در دقیقه 60 بواتنگ به عنوان اولین تعویض شالکه جای خود را به گورتزکا داد؛ در دقیقه 67 هم آنخل دی ماریا با ایسکو تعویض شد.

در دقیقه 68 گرث بیل هم دومین گل خود را به ثمر رساند؛ توپ گیری راموس در میانه میدان و پاس در عمق او ستاره ولزی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او هم با یک بغل پا توپ را به تور برساند.

 

در دقیقه 72 ایارمندی به جای آلونسو وارد میدان شد و در طرف دیگر هم فارفان جای خود را به اوباسی داد. 8 دقیقه بعد هم خسه به جای بیل به بازی آمد.

در دقیقه 81 همکاری خوب بنزما و رونالدو و عبور فوق ستاره پرتغالی از مدافع پیش روی خود، موقعیت مناسبی برای او ایجاد کرد، اما ضربه پای چپ این بازیکن را فارمن در دو ضرب مهار کرد.

و بالاخره در دقیقه 90 رونالدو هم دومین گل خود در این مسابقه و 11مین گل در این فصل از رقابت های چمپیونزلیگ را به ثمر رساند؛ پاس در عمق بنزما او را در شرایط تک به تک قرار داد و این بار با عبور از فارمن توپ را به گل ششم تیمش تبدیل کرد.

 

در حالی که به نظر می رسید بازی با همین نتیجه به پایان برسد، در دقیقه 1+90 روی ارسال خوب فوکس از سمت چپ، هونتلار از پشت محوطه با یک ضربه والی استثنایی و تماشایی توپ را به زیر طاق دروازه کاسیاس فرستاد تا حداقل کلین شیت او را خراب کند!

بدین ترتیب رئال مادرید با پیروزی قاطعانه 6 - 1 در زمین حریف به احتمال 99% صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: