بوندسلیگا:بایرن 5 - 1 شالکه : خط و نشان پادشاهان برای مادریدی ها
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

مونیخی ها از همان دقایق آغازین حملات خود را آغاز کردند و در دقیقه 3 روی ضربه آزاد آلابا به گل اول خود رسیدند و تنها 12 دقیقه بعد روبن پاس گل مانزوکیچ را با یک ضربه چیپ تبدیل به گل کرد تا شالکه با نتیجه 2-0 از مونیخی ها عقب بیفتد.
چیزی نگذشته بود که آلابا روی یک ارسال مانزوکیچ را صاحب توپ کرد و مانزوکیچ نیز در دقیقه 24 با ضربه سر برای سومین بار دروازه حریف خود را باز کرد. و تنها 4 دقیقه بعد هافبک هلندی مونیخی ها روی پاس رافینیا دومین گل خود را به ثمر رساند.
در ادامه نیمه اول حملات مونیخی ها راه به جایی نبرد اما شالکه صاحب یکی دو موقعیت خوب شد که با واکنش های خوب نویر تبدیل به گل نشدند. با شروع نیمه دوم مونیخی ها سراپا حمله شدند و به دنبال زدن گل های بیشتری بودند اما موقعیت های پر شمار مونیخی ها را فارمن دروازه بان شالکه یکی پس از دیگری با واکنش های خیره کننده اش مهار کرد.
اما در دقیقه 64 بر خلاف جریان بازی شالکه صاحب یک ضربه کرنر شد که ارسال فارفان با اثابت به پای رافینیا تبدیل به تک گل شالکه شد.
مونیخی ها فشار حملات خود را بیشتر کردند تا این که در دقیقه 77 روی پاس رو به عقب و اشتباه بواتنگ، مانزوکیچ صاحب یک موقعیت تک به تک شد اما پاپادوپولوس با خطا بر روی او هم مونیخی ها را صاحب یک ضربه پنالتی کرد هم شالکه را 10 نفره کرد.
آرین روبن نیز این ضربه پنالتی را به زیبایی تبدیل به گل کرد تا گل پنجم مونیخی ها برابر با هت تریک آرین روبن مقابل شالکه باشد.

ترکیب دو تیم :

بایرن :

نویر، دانته، مارتینز، رافینیا، آلابا، کروس، شوان اشتایگر ( هویبیرگ دقیقه 77 )، روبن ( کنتنتو دقیقه 84 )، گوتزه ( پیزارو دقیقه 70 ) ، تیاگو، مانزوکیچ ،

شالکه :

فارمن، هوودس، پاپادوپولوس، ماتیپ، کولاسنیچ، نئواشتادر، فارفان، پرنس وباتنگ، گروئتزکا ( فوکس دقیقه 28 )، دراکسلر ( هوگلند دقیقه 78 )، هونتلار

ورزشگاه : آلیانز آرنا


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: