لیگ جزیره:ساوتهمپتون 0 - 3 لیورپول؛ انتقام قرمزهای آنفیلد از ساوتهمپتون
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

با آغاز مسابقه دو تیم بازی را بسیار آرام دنبال می‌کردند و بیشتر به دنبال محک زدن یکدیگر بودند، بازی با همین جریان آرام دنبال می‌شد که اولین موقیعت جدی به گل بدل شد. دقیقه 16 استوریچ با یک پاس خوب، سوارز را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن اروگوئه‌ای با یک ضربه بغل پای دقیق لیورپولی‌ها را با یک گل جلو انداخت.

پس از این گل ساوتهمپتون برای جبران نتیجه، فشار را بر روی دروزاه لیورپول افزایش داد و تقریبا در ادامه نیمه اول شاگردان پوچینتو کاملا بر جریان بازی مسلط بودند. در مهم ترین حملات قدیس ها آن ها یکبار در دقیقه 31 توسط لالانا تیرک دروزاه لیورپول را به لرزه درآوردند و در دقیقه 43 نیز، ارسال عالی شاو  با شوت تک ضرب لمبرت همراه شد که این ضربه با واکنش فوق العاده مینیوله تبدیل به گل نشد تا دو تیم با همان نتیجه 1-0 به رختکن بروند. 

با شروع نیمه دوم برندن راجرز بازی را کاملا عوض کرد و برعکس نیمه اول این لیورپول بود که سوار جریان بازی شد. دقیقه 57 استرلینگ به جای کوتینیو وارد زمین شد و یک دقیقه بعد روی پاس عالی سوارز با ضربه ای بغل پا اختلاف را به دو گل رساند. 

 

این گل آب سردی بر پیکره ساوتهمپتونی ها بود و تلاش های گاه و بیگاه آن ها برای برگشتن به بازی حاصلی نداشت. در دقیقه 94 فونته در محوطه جریمه سوارز را سرنگون کرد تا داور اعلام پنالتی کند و استیون جرارد نیز از روی نقطه پنالتی اختلاف را به عدد 3 رساند. این بازی در نهایت با پیروزی 3-0 لیورپول به پایان رسید. 

نکات بازی

- دنی استوریچ مهاجم گلزن لیورپول در این بازی موفق به گلزنی نشد تا نتواند به رکورد رود فن نیستلروی که در 10 بازی پیاپی برای شیاطین سرخ گل زده بود برسد. وی در 8 بازی اخیر لیورپول گلزنی کرده بود.

- لیورپول هم اکنون با 73 گل زده بیش از هر تیمی در در لیگ های اروپایی گل زده است.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: