فینال جام اتحادیه انگلیس: منچستر سیتی 3 - 1 ساندرلند؛ سیتی فاتح کپیتال وان کاپ
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

ساندرلند که برای رسیدن به ومبلی با شایستگی از سد تیم‌هایی همچون منچستر یونایتد و چلسی گذشته بود، نتوانست به شگفتی سازی ادامه دهد و مغلوب قدرت آبی آسمانی‌ها شد. 

در دهمین دقیقه مسابقه و تنها ثانیه‌هایی پس از شوت سرکش سرخیو آگوئرو، ساندرلند قفل دروازه حریف را شکست و با یک گل از حریف پیش افتاد. آدام جانسن، بازیکن سابق سیتی، از نیمه زمین خودی پاسی بلند را برای فابیو بورینی ارسال کرد تا این مهاجم ایتالیایی با فراری بی‌نقص و کنار زدن وینسنت کمپانی از درون محوطه جریمه به یک گل با ارزش دست یابد. 

 

ساندرلند به هدف خود رسیده بود و در ادامه بازی تلاش خود را برای حفظ نتیجه بازی انجام داد و حتی فرصت این را داشت تا به گل دوم برسد اما‏‌، تکل کاپیتان کمپانی در دقیقه سی و هشتم این اجازه را به بورینی نداد. 

سیتی نمی‌خواست همانند سال گذشته بازنده ومبلی باشد و در نیمه دوم تمام قوا خود را به کار گرفت تا سرانجام به گل تساوی رسید. یحیی توره خستگی ناپذیر باز هم در زمان مناسب به کمک سیتیزن‌ها آمد و با شوتی فنی از پشت محوطه جریمه یکی از زیباترین گل‌های فصل را وارد دروازه کرد. 

 

کمتر از یک دقیقه بعد‏‌، نوبت به سمیر نصری رسید تا باز هم با یک شوت سرکش کار را برای ساندرلند تمام کند. در آشفتگی خط دفاعی حریف، ارسال نه چندان خطرناک آلسکاندر کلاروف از جناح چپ مقابل نصری فرود آمد تا هافبک فرانسوی با مهارت هرچه تمام‌تر سومین گل این فینال را به ثمر برساند. 

کار برای ساندرلند تمام شده به نظر می‌رسد ولی، یاران پویت باز هم دست از تلاش بر نداشتند و چند موقعیت نصف و نیمه بدست آوردند. در واپسین ثانیه‌های مسابقه، در یک ضد حمله به گل سوم خود دست یافت. همانند اکثر دقایق این دیدار، یحیی توره در متن این حرکت حضور داشت و با گام‌های بلند خود تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و سپس توپ را به ناواس پاس داد تا این یار تعویضی نیز نام خود را در لیست گل‌زنان بازی ثبت کند. 


 

در یک نگاه

استادیوم: ومبلی، 84697 تماشاگر

گل‌ها:‌ ی. توره (55')، س. نصری (56')، خ. ناواس (90') - ف. بورینی 10')

کارت زرد: آ. نگردو (سیتی) - م. آلونسو (ساندرلند)

شوت به سمت دروازه (شوت در چارچوب): 10 (6) - 5 (3)

درصد مالکیت توپ: 62% - 38%


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: