اتلتیکو مادرید 2 - 2 رئال مادرید؛ رونالدو آرزوی 63 ساله اتلتیکو را یک سال دیگر تمدید کرد!
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

ترکیب رئال مادرید: لوپز، آربلوا (کارواخال)، راموس، په په، کوئنترائو (مارسلو)، آلونسو، مودریچ، دی ماریا (ایسکو)، بیل، رونالدو، بنزما

ترکیب اتلتیکو مادرید: کورتوا، گودین، فیلیپه لوئیس، خوانفران، میراندا، گابی، کوکه، ماریو سوارز، رائول گارسیا، آردا (کریستین رودریگز)، کوستا

رئال مادرید از همان ابتدا با چند ضربه ایستگاهی و کرنر فشار خود را آغاز کرد و بالاخره در دقیقه 3 به گل رسید؛ ارسال عالی دی ماریا از سمت راست، با ضربه بغل پای بنزما وارد دروازه شد.

 

بعد از این گل بر خلاف گفته کارلو آنچلوتی که بازی پر تنش خواهد بود نه زشت، بازیکنان دو تیم مدام با خطاها و برخورد های خشن بازی را متوقف می کردند که حاصل آن چند کارت زرد برای بازیکنان هر دو طرف بود.

در دقیقه 23 روی ارسال بلند دی ماریا از میانه میدان، بنزما شوتی سر ضرب روانه دروازه کرد که کورتوا توپ را راهی کرنر کرد.

یک دقیقه بعد اراسال زمینی مودریچ به دهانه دروازه با ضربه پشت پای رونالدو همراه شد که کورتوا به شکلی عجیب و در دو ضرب توپ را برگشت داد.

در دقیقه 28 اتلتیکو کار را به تساوی کشاند؛ حرکت در عرض آردا و چرخش یکباره و پاس او به کوکه در فضای خالی دفاع رئال مادرید، با ضربه زمینی این بازیکن همراه شد که توپ به گوشه دروازه لوپز رفت.

 

در دقیقه 43 دیگو کوستا روی پاس کوکه از سمت راست وارد محوطه شد که لوپز با خروج به موقع خود ضربه این بازیکن را مهار کرد.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی به پایان برسد، در دقیقه 44 گابی با شوتی فوق العاده از فاصله 35 متری به شکلی زیبا و غافل گیر کننده دروازه لوپز و رئال مادرید را باز کرد تا با نتیجه 2 - 1 برنده به رختکن بروند.

 

نیمه دوم؛

در دقیقه 51 روی پاس خوب گارسیا، کوستا به سمت دروازه رئال فرار کرد، اما در حالیکه په په شانه به شانه اش حرکت می کرد، ضربه اش را به شکلی خطرناک به بیرون فرستاد.

در دقیقه 58 ارسال کرنر گابی و ضربه سر خطرناک کوستا که به زمین هم برخورد کرده بود به بیرون رفت؛ بعد از این موقعیت مارسلو به جای کوئنترائو که بازی خوبی ارائه نکرده بود به میدان آمد.

در دقیقه 62 ارسال بلند مودریچ به سمت چپ محوطه و ضربه سرکش بنزما به شکلی خطرناک از کنار دروازه کورتوا به بیرون رفت.

دقیقه 65 بعد از اینکه دیگو کوستا به دلیل تمارض کارت زرد را مقابل چشمان خود دید، کمک مربی اتلتیکو به شدت به داور مسابقه اعتراض کرد، و این اعتراض به حدی بود که اگر سایر اعضای تیم او را کنترل نمی کردند، معلوم نبود چه اتفاقی بر سر داور بیاید! در نهایت او ار کنار زمین اخراج شد.

 

در دقیقه 67 ارسال خوب دی ماریا از سمت راست با ضربه سر خطرناک بیل همراه شد که کورتوا با واکنش خوب توپ را برگشت داد.

در دقیقه 70 هم کارواخال به جای آربلوا و ایسکو به جای دی ماریا وارد میدان شدند؛ تعویض های آنچلوتی در این مسابقه کاملاً نبض بازی را به نفع تیمش تغییر داد.

در دقیقه 74 توپ ارسالی توسط کارواخال با ضربه سر رونالدو به شکلی خطرناک از کنار دروازه اتلتیکو به بیرون رفت.

رئال مادرید کاملاً در این لحظات بازی را در اختیار گرفته بود و در حالی که اتلتیکو چشم به ضد حملات دوخته بود، در دقیقه 82 گل تساوی را دریافت کرد؛ اشتباه ماریو سوارز و توپ گیری کارواخال و ارسال او به داخل محوطه، بعد از کنترل ناقص بیل، مقابل رونالدو قرار گرفت تا این فوق ستاره پرتغالی با ضربه ای دقیق دروازه کورتوا را باز کند.

 

در ادامه رئال مادرید فشار خود را حفظ کرد اما با دفاع خوب شاگردان سیمئونه مواجه شد تا کار با تساوی 2 - 2 به پایان برسد و آرزوی 63 ساله اتلتیکو حداقل یک سال دیگر تمدید شود و صدرنشینی رئال مادرید نیز ادامه داشته باشد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: