آزمون: پیشنهاد بارسلونا کنسل شد؛ به حضور در جام‌جهانی فکر می‌کنم
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال روبین کازان روسیه شب گذشته از طریق اسکایپ با برنامه 90 ارتباط برقرار کرد و در این برنامه از پیشنهاداتش گفت.

آزمون در مورد پیشنهاد آرسنال گفت: حقیقت موضوع این است که من از سه باشگاه پیشنهاد دارم که این سه پیشنهاد از تیم‌های میلان، آرسنال و یوونتوس است. البته بارسلونا هم به من پیشنهاد داده بود اما به دلیل محرومیتی که شامل حال این تیم شده و نمی‌تواند خرید و فروش بازیکن انجام دهد این پیشنهاد کنسل شد. اما پیشنهاد میلان و آرسنال بسیار جدی است و فکر می‌کنم روز پنجشنبه هم با باشگاه هم صحبت کردم اما در حال حاضر همه تلاشم را برای روبین کازان می‌کنم چرا که ما 7 بازی در پیش داریم و من بعد از این 7 بازی تصمیمم را می‌گیرم.

وی در مورد شرایطش در روبین کازان گفت: من در حال حاضر برای تیمم فیکس بازی می‌کنم و در بازی قبلی هم برای روبین کازان گل زدم.

آزمون درباره پیشنهاد دو میلیونی آرسنال اظهار داشت: من خیلی از این پیشنهاد خوشحالم و برایم افتخار است که از باشگاه آرسنال پیشنهاد داشته باشم و خیلی هم خوشحال می‌شوم که بتوانم به این تیم بپیوندم اما در حال حاضر همه فکرم به روبین کازان است و سپس بعد از بازی‌ها با باشگاه صحبت می‌کنم و یک تصمیم جدی خواهم گرفت.

مهاجم تیم فوتبال روبین کازان روسیه درباره آینده‌اش در تیم ملی کشورمان گفت: نظر کی روش در این زمینه مهم است و هر چه او صلاح بدانند همان کار را انجام خواهم داد چرا که به ایشان احترام زیادی می‌گذارم اما دوست دارم به تیم ملی کمک کنم و در جام جهانی حاضر باشم. در حال حاضر فقط به تیم ملی فکر می‌کنم تا بتوانم در برزیل همراه تیم ملی کشورم باشم.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: