لیگ اروپا:پورتو 1 - 0 سویا؛ برد پورتو با تک گل مانگالا
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

دو تیم با غلبه بر ناپولی و بتیس پا به جمع 8 تیم برتر این رقابت ها گذاشته اند.

بازی طبق انتظار با برتری پورتو خصوصا در نیمه اول همراه بود. پورتو در نیمه اول توانست به خوبی بازی را اداره کند و در دقیقه 31 موفق به باز کردن دروازه سویا شد. در دقایق پایانی نیمه اول شوت استیو دفور به تیرک دروازه سویا خورد و چیزی نمانده بود تا برتری پورتو 2 برابر شود.

یکی دیگر از اتفاق های قابل اشاره در نیمه اول کارت زردی بود که جکسون مارتینز دریافت کرد و این کارت باعث شد بازی برگشت را از دست بدهد.

نیمه دوم با برتری یاران اونای امری همراه بود. سویا توانست در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی خوبی به نمایش بگذارد اما این تیم در خلق موقعیت ناموفق بود. پورتو هم چند بار روی ضد حملات و حرکات انفجاری ریکاردو کوارشما خطرناک ظاهر شد. بهترین موقعیت سویا را در دقیقه 75 کوین گامیرو از دست داد، شوت باکا از پشت محوطه با دفع ناقص فابیانو همراه بود اما گامیرو از چند متری دروازه ضربه ریباند را در بهترین موقعیت به بیرون زد.

در ادامه دو تیم چند بار روی دروازه هم خطرناک ظاهر شدند که مهم ترین آن ها شوت نبیل گیلاس بود که با دفع ناقص بتو همراه بود.

دقیقه 86 فرناندو پشت محوطه مرتکب خطا شد و به دلیل اعتراض زیاد با کارت زرد دوم و پیاپی ولفگانگ اشتارک مواجه شد و از بازی اخراج شد.

در وقت های تلف شده پورتو نزدیک بود به گل دوم دست یابد. ضربه ایستگاهی کوارشما به دیواره دفاعی خورد و توپ ریباندی را خود کوارشما زد اما شوتش به تیرک عموذی دروازه برخورد کرد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: