لیگ جزیره:وستهم 1 - 2 لیورپول؛ صدرنشینی با پنالتی های کاپیتان جرارد
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

این بازی در حالی از ساعت 19:30 به وقت ایران آغاز شد که لیورپول برای پس گرفتن صدر از چلسی تنها به یک مساوی نیاز داشت و وستهم رده یازدهمی نیز برای بهبود جایگاه خود در جدول محکوم به برد بود.

 

بازی با حملات بازیکنان لیورپول آغاز شد؛ حملاتی که از سوی چکش های آپتون پارک بی پاسخ نماندند و زرشکی پوشان لندنی چند بار دروازه سیمن مینیوله را تهدید کردند.

 

 در ادامه لیورپول به تیم برتر میدان تبدیل شد و در یکی از بهترین فرصت های این تیم ضربه زیبا لوییس سوارز در دقیقه 20 بازی به تیرک دروازه وستهم برخورد کرد. پس از، از  دست رفتن این فرصت فشار حملات لیورپول بیشتر شد و دنیل استاریج، لوییس سوارز و رحیم استرلینگ فرصت های نسبتا زیادی را در مقابل دروازه وستهم از دست دادند.

 

اما در نهایت، دقیقه 44 خطای هند جیمز تامکینز، مدافع وستهم باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد و استیون جرارد با به گل تبدیل کردن این پنالتی موفق شد لیورپول را پیش بیاندازد.

 

تنها یک دقیقه بعد اما گای دمل موفق شد کار را به تساوی بکشاند. این مدافع راست وستهم با استفاده از اشتباه سیمن مینیوله در مهار توپ موفق به باز کردن دروازه لیورپول شد. بازیکنان لیورپول در این صحنه اعتقاد به خطا داشتند و به گل وستهم اعتراض داشتند.

 

 

در نیمه دوم نیز لیورپول با اضافه شدن لوکاس لیوا تهاجمی تر شد و دروازه وستهم را بسیار تهدید کرد در این بین ضربه اندی کارول اما به تیرک دروازه لیوپول برخورد کرد. اماسرانجام در دقیقه 70 خطای آدرین دروازه بان وستهم بر روی جان فلانگان پنالتی دوم برای لیورپول را به ارمغان آورد

 

و باز هم این استیون جرارد بود که موفق شد لیورپول را پیش بیاندازد.

 

در ادامه نیز بازی در اختیار لیورپول بود و ضربه لوییس سوارز در دقیقه 84 برای بار دوم تیرک دروازه وستهم را لرزاند.

با این پیروزی لیورپول با به دست آوردن نهمین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر، موفق شد همچنان به عنوان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: