لیگ قهرمانان اروپا:چلسی 2 - 0 پی اس جی؛ صعود مفتخرانه شاگردان مورینیو به نیمه نهایی
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

چلسی با به نمایش گذاشتن عملکردی خارق العاده، با گل دقایق پایانی دمبا با موفق شد راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، در حالی که پس از شکست چلسی مقابل پی اس جی با نتیجه 3-1 همه چلسی را  حذف شده قطعی این دور می دانستند، چلسی با روحیه ای مثال زدنی در استمفوردبریج موفق شد پی اس جی را با نتیجه 2-0 شکست دهد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

در نیمه اول چیزی از بازی نگذشته بود که ادن هازارد مصدوم شد و جای خود را به آندره شورله داد. پاریسی ها که قصد داشتند از نتیجه بازی رفت دفاع کنند، هیچ گونه حمله ای در نیمه اول روی دروازه چلسی نداشتند.

روی یک پرتاب از ایوانویچ، لوئیز ضربه سر را زد و توپ جلوی پای آندره شورله قرار گرفت و هافبک آلمانی چلسی دروازه پی اس جی را به زیبایی باز کرد.

در ادامه باز هم چلسی حمله کرد و موقعیت هایی داشت.

در نیمه دوم که چلسی می دانست با زدن یک گل صعود می کند، دو بار تیرک دروازه را به لرزه در آورد. ابتدا شورله روی پاس ویلیان با ضربه ای مهلک توپ را به تیرک دروازه کوباند، 1 دقیقه بعد هم اسکار با ضربه آزادی فوق العاده باز هم تیرک را نشانه گرفت.

بازی دنبال می شد تا این که مورینیو تصمیم گرفت دمبا با را به جای لمپارد به بازی بفرستد. سپس نیز تورس به جای اسکار به میدان آمد.

در حالی که چلسی یکدست حمله شده بود، پاریس روی ضدحمله ها این موقعیت را داشت که دو بار توسط کاوانی به گل برسد که هر دو بار ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

در اواخر 90 دقیقه بودیم که آزپیلیکوئتا از سمت چپ شوت زد و توپ بعد از برخورد به پای چند تن از بازیکنان پی اس جی، به دمبا با رسید و مهاجم سنگالی با ضربه ای هوشمندانه و در حالتی غیر متعادل، گل دوم را زد تا استمفوردبریج منفجر شود.

در وقت های تلف شده، مارکینیوس که به جای مورا به بازی آمده بود، در آخرین ثانیه ها با ضربه ای غیر قابل مهار دروازه چلسی را نشانه گرفت، ولی این توپ برای چک غیر قابل مهار نبود، دروازه بان 31 ساله چلسی بدون این که هیچ گونه دیدی داشته باشد توپ را در آستانه گل شدن بیرون کشید.

چند ثانیه بعد از این واکنش سوت پایان به صدا درامد و این یعنی صعود آبی های لندن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان در عین نا باوری محقق شد!

در این مسابقه تک تک بازیکنان چلسی عملکردی فوق العاده از خود به نمایش گذاشتند و صد البته نباید از تصمیمات بی نقص مورینیو گذشت.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: