لیگ قهرمانان اروپا:دورتموند 2 - 0 رئال مادرید؛ زهر عسل!
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

دو تیم بروسیا دورتموند و رئال مادرید در مرحله ی برگشت مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف یکدیگر رفتند. دورتموند در این بازی بدون 8 بازیکن اصلی خود پا به زمین مسابقه گذاشت و رئال نیز از حضور 4 بازیکن کلیدی خود بی بهره بود و بدون شک بزرگ ترین غایب این بازی از آن آن ها بود؛ کریستیانو رونالدو.

15: حرکت تیمی رئالی ها به کونترائو ختم شد و سانتر او به دست پیژک برخورد کرد تا داور اعلام پنالتی کند. در غیاب رونالدو، دی ماریا پشت توپ ایستاد اما وی قبل از زدن ضربه لیز خورد و وایدنفلر با واکنش خوب خود، توپ را دفع کرد تا امیدهای دورتموند زنده نگه داشت شود.

18: لواندوفسکی با سماجت توپ را از روی خط تکل کرد و توپ به رویس رسید. وی با پاسی عالی مخیتاریان را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه ی او با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

23: روی اشتباه پپه در زدن ضربه ی سر، توپ به رویس رسید و او با کاسیاس تک به تک شد و با جا گذاشتن ایکر دروازه ی خالی را باز کرد تا دورتموند با نتیجه ی 1-0 از حریف اسپانیایی خود پیش بیافتد.

 

31: سانتر خوب رویس از روی یک ضربه ی ایستگاهی با ضربه ی سر هوملز همراه شد اما کاسیاس با واکنش خوب خود مانع ورود این توپ به درون دروازه شد.

37: روی پاس اشتباه ایارامندی، رویس صاحب توپ شد و پس از چند متر حرکت، لواندوفسکی را صاحب توپ کرد و ضربه ی او به تیر دروازه برخورد کرد اما در ریباند، رویس دروازه ی رئال را باز کرد تا طلایی پوشان با اختلاف 2 گل پیش بیافتند.

نیمه ی اول این بازی حساس و زیبا با نتیجه ی 2-0 به سود دورتموند به پایان رسید تا شاگردان کلوپ با امید جبران نتیجه پا به نیمه ی دوم بگذارند.

48: اولین صحنه ی خطرناک در نیمه ی دوم این بازی توسط رئالی ها ایجاد شد. بیل با ضربه ای خطرناک از پشت محوطه ی جریمه، دروازه دورتموند را با خطری جدی مواجه کرد اما ضربه ی او توسط وایدنفلر دفع شد و توسط کرش از منطقه ی خطر دور شد.

64: روی پاس فوق العاده ی رویس، مخیتاریان با کاسیاس تک به تک شد و حتی او را هم از پیش رو برداشت اما نتوانست دروازه خالی را باز کند و ضربه ی او به تیر دروازه برخورد کرد.

69: روی سانتر دورم، پیژک توپ را به وسط محوطه ی جریمه فرستاد اما کاسیاس با واکنش عالی خود اجازه نداد که گروسکروتز دروازه ی سفیدپوشان مادریدی را باز کند.

در 20 دقیقه پایانی، دورتموند به دنبال پیروزی بود و به همین دلیل به طور گسترده حمله می کرد و این کار، فرصت های زیادی را برای رئال در ضد حملات ایجاد کرد اما تلاش دو تیم در نیمه ی دوم به ثمر ننشست و بازی با همان نتیجه ی 2-0 به سود زنبورها به پایان رسید اما در مجموع، رئال با نتیجه ی 3-2 به مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.

بدون شک رویس را می توان به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی کرد. گرچه نمی توان به سادگی از عملکرد فوق العاده ی هوملز چشم پوشی کرد. با وجود حذف شدن دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا، مطمئنا هواداران دورتموند به تیمشان به خاطر این بازی افتخار خواهند کرد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: